VISITEM EL CENTRE DE TRACTAMENT I RESIDUS DEL VALLÈS

Aquests dies l’alumnat de 3r d’ESO ha pogut visitar el Centre de Tractament de Residus del Vallès (CTRV).
Allà hem pogut veure com es gestionen les milers de tones de residus que aboquem als contenidors de rebuig als nostres municipis.
Veure que el 55% del que arriba es podria haver reciclat si s’hagués fet una bona classificació, conèixer tota la maquinària que hi ha al darrere d’aquest procés i ser conscient de que la meitat d’aquests residus acabaran a un abocador on formaran part dels nostres paisatges.
Tot i les olors…val la pena mostrar aquesta cara de la moneda a l’alumnat per tal d’obrir els ulls.