ENS VISITA DAVID JOU I MIRABENT, CIÈNCIA I POESIA AGAFADES DE LA MÀ

El passat dimecres 10 de maig el físic i poeta, David Jou, va fer una visita als alumnes de 1r de Batxillerat. El curs passat, un grup d’alumnes, que realitzava un treball de recerca sobre els forats negres, va descobrir que, a més de professor de Física Quàntica a la UAB, el Sr. Jou escrivia poesia i van proposar convidar-lo al centre per parlar-ne. Així es va fer! Després d’uns quants correus electrònics, el Sr. Jou es va entusiasmar amb la idea de venir i explicar alguns dels poemes que s’havien treballat durant la Setmana Cultural i que resulten insòlits pel fet d’abordar temes com la Física, la Taula periòdica, El nombre pi, etc. La jornada va ser especialment interessant tant per als alumnes com per al professorat present a les aules i és així com, de tarannà proper, afable i bon comunicador, David Jou va deixar una empremta entre nosaltres.

Esperem poder gaudir dels seus ensenyaments en properes edicions.