ELS ALUMNES DE BIOMEDICINA DE 1r DE BATXILLERAT FAN DE CIÉNTÍFICS

Els alumnes de biomedicina han estat fent de científics en la recerca contra el càncer. Ho han fet amb un joc de rol, on treballaven sobre resultats d’experimentació de diferents fàrmacs en tumors en ratolins. Han hagut d’identificar cèl·lules en mitosi en diferents biopsies, fer càlculs d’índex mitòtic, interpretar resultats i arribar a conclusions, en definitiva seguir el mètode científic per veure quins tractaments eren més efectius. També han après a redactar un article científic, formar part de diferents comitès editorals per acceptar o rebutjar articles en diferents revistes científiques. Han après així com funciona el món de la investigació científica!

Aquí us deixem unes mostres de les revistes publicades.