LLISTA LLIBRES CURS 23-24

Us adjuntem la llista de llibres del curs 2023/2024 (LLISTA ACTUALITZADA 03/07/2023):

Plataforma Iddink: preus de llibres (l’explicació de com fer-ho la trobareu més avall i també a la presentació de famílies que hem fet al juliol).

ACLARIMENTS:

• ATENCIÓ. Per qüestions alienes a la Direcció hi ha alguns llibres que han canviat (no són els mateixos que en la versió que es va penjar al juny). Si teniu algun dubte, contacteu amb nosaltres.
  • Les matèries que no apareixen a la llista, no fan servir llibre.
  • Les matèries del Departament d’Experimentals fan servir un llibre digital, de primer a quart d’ESO. L’editorial facilitarà, un cop comprada la llicència, el llibre en paper. Aquest llibre arribarà al centre.
  • Les lectures prescriptives/obligatòries de batxillerat de català i castellà, estan per a determinar. Entre el mes de juliol / setembre es penjaran com una addenda en aquest mateix espai.

OPTATIVES:

• Les optatives de 1r a 3r s’assignen al setembre. Quan es comenci la matèria optativa al setembre, el professor ja comunicarà el material que fa falta.
  • Les optatives de 4t es comunicaran a l’alumnat al juliol per a que pugui adquirir el material.
  • L’alumnat que cursarà Francès com a Segona Llengua Estrangera són els qui la cursaven (alumnat d’enguany de 1r a 3r) i els qui l’han triada (alumnat nou de 1r d’ESO). Per tant, podeu adquirir el material.

ON PODEU ADQUIRIR ELS LLIBRES?

Els llibres els podeu adquirir a les vostres llibreries habituals, i  mitjançant la plataforma Iddink. Us adjuntem informació detallada per tal de fer la comanda amb un document i un vídeo explicatius:

Com fer una comanda

Vídeo 1