Viatge a Londres 2020

INFORMACIÓ VIATGE A LONDRES 2020

Benvolguts pares i mares,

El viatge a Londres del nostre centre és un viatge cultural organitzat pel Departament d’Idiomes adreçat a alumnes de 4t d’ESO i 1r de Batxillerat. Amb ell pretenem posar els alumnes en contacte amb el medi anglo-saxó que estudiem a classe, així com oferir-los l’oportunitat de practicar l’anglès in situ.

Els alumnes que hi participin han de ser nois i noies interessats en l’aprenentatge de la llengua estrangera, compromesos amb l’assignatura, i amb ganes de conèixer cultures diferents i gent nova. Evidentment també han de tenir capacitat per comportar-se de manera responsable i respectuosa en cada moment i amb tothom.

1. Dates: del 23 al 27/03/2020
2. Lloc: New Eltham (Londres), Regne Unit
3. Estada: en famílies (dos alumnes com a mínim per casa)
4. Preu orientatiu: 560 € (aquesta quantitat es cobrarà en tres terminis)

Tant alumnes com professors ens allotgem amb famílies angleses que ens ofereixen esmorzar i sopar a la casa i ens donen dinar pícnic per poder prendre’l fora. Cada matí ens reunim al punt de trobada i anem junts cap al centre de Londres per fer les activitats i les visites programades. Al vespre tornem a les cases per sopar i dormir.

Els alumnes no estan autoritzats a sortir de nit, donat que són menors i de totes maneres hi ha poc per fer un cop es fa fosc.

5. El preu total del viatge inclou

bitllets d’avió
4 PC en famílies
3 dies de tarja de transport
2 Autobusos de dia complet del primer i trasllat a l’aeroport el darrer dia.
Entrades
Transport Vilanova-aeroport i aeroport-Vilanova
Números per vendre (200€)

6. Documentació:

*Passaport , DNI I permís patern (enguany són necessaris els tres documents)

Els alumnes que no tenen la nacionalitat espanyola hauran de consultar els requisits de visat per entrar al Regne Unit (aviseu amb temps als professors)

* Tarja Europea de la Seguretat Social. Es treu gratuïtament a les oficines de l’Ambulatori de a Rambla Principal de Vilanova i té vigència per dos anys.

7. Equipatge: Viatgem amb equipatge de cabina, sense facturar (a no ser que l’alumne ho vulgui fer, pagant el suplement de la companyia, al voltant de 50€)

Cal portar una única bossa o maleta de cabina on posar tota la roba i estris personals, sense envasos de líquids superiors a 100ml ni objectes punxants (Donarem una motxilleta a cada alumne per les excursions diàries)

8. Finançament

Cada alumne comptarà amb un talonari de números del sorteig d’un viatge amb el qual guanyarà 200€.
Venda de polvorons/bombons (això ho treballarem un cop constituït el grup d’alumnes)

9. Diners de butxaca

Els alumnes poden, si volen, portar diners de butxaca per comprar algun snack, beguda o souvenir, però no és aconsellable que no portin grans quantitats de diners donat que en el preu està tot inclòs.

10. Normes

-Els alumnes participants han de mantenir una actitud respectuosa i col·laborar amb els professors, els companys i els membres de la família acollidora.

-Cal ser responsable i puntual, no separar-se del grup en solitari i portar sempre a sobre la documentació facilitada pels professors (mapa i número de telèfon de contacte)

-Està terminantment prohibit consumir alcohol o drogues.

11. Terminis de pagaments

Termini de la paga i senyal (200€): fins divendres 1 de novembre de2019
Termini del 2n pagament (200 €): fins divendres 20 de desembre de2019 Termini del 3r pagament (…) fins divendres 28 de febrer de 2020

1r pagament viatge a Londres 19-20