Activitats esportives extraescolars

aee

Ja us podeu inscriure a les activitats extraescolars que organitza l’Associació Esportiva Escolar Joaquim Mir (A.E.E.) amb la col·laboració de L’AMPA. Si no el teniu, podeu demanar el full d’inscripció a l’institut.

Aquestes son les activitats, els preus i els horaris d’enguany.

ACTIVITAT

CURS

HORARI

DIES

FUTBOL SALA

INFANTIL «A»

2n (ESO)

17h a 18:30h

dimarts i dijous (+divendres)

INFANTIL «B»

RITMES

18:30h a 20h

divendres

PREUS DE LES ACTIVITATS EXTRAESCOLARS:

FUTBOL SALA

150€ / Temporada

VOLEIBOL

120€ / Temporada

KORFBAL

100€ / Temporada

BADMINTON

70€ / Temporada

RITMES

70€ / Temporada

ALTRES ACTIVITATS ORGANITZADES PER L’A.E.E.

ACTIVITAT

PREU

QUE INCLOU

MASIA D’EN CABANYES

Excursió i dinar

SORTIDA FCB SALA

Autocar i partit

FONT DE LES DEUS

Autocar i experiència

KARTS + LASER

Experiència

CLOENDA

Fem entitat

• Les noies i els nois es poden apuntar a més d’una activitat.

• Hi ha un descompte del 10 % per als germans. (Al segon se li aplicarà el descompte).

• Les activitats començaran el 20/09 i acabaran el 17/06.

• Totes les activitats han de tenir un mínim d’inscrits per a poder realitzar-se. L’entitat es reserva el dret d’anular-les si no hi ha prou demanda.

• Hi haurà una reunió dels pares / mares o tutors legals el dia 15 de setembre de 2016 a les 18h a la sala d’actes.

• Període d’inscripció: del 15 de setembre al 14 d’octubre.

• Recordeu que cal estar assegurat per a realitzar les activitats extraescolars, per això cada nen/a haurà de portar una foto mida carnet, fotocòpia del DNI o llibre de família i una fotocòpia de la targeta sanitària.

• Per formalitzar la inscripció cal omplir el full d’inscripció  i entregar-lo al responsable de l’A.E.E.

• S’ha de fer un ingrès al numero de compte 2013 – 0378 – 12 – 0200697824 amb l’import total de les activitats triades i fent constar al concepte el nom de l’alumne.

NORMES DE L’ENTITAT

• No tolerarem el mal comportament ni el mal us del material i les instal·lacions.

• Sempre hem de tractar amb respecte als companys i companyes de l’equip, entrenadors/es, delegats/es, public i altres integrants de l’entitat.

• S’ha de venir als entrenaments amb una actitud positiva, amb ganes de voler aprendre i passar-ho bé per gaudir de l’esport que es practica.

• Si no es fan als pagaments compromesos, l’entitat es reserva el dret d’excloure parcialment o totalment l’alumne de l’activitat.

• Les samarretes s’han de retornar a l’entitat al final de la temporada.

• Es important assistir a les activitats que organitza l’Associació Esportiva Escolar Joaquim Mir sempre que sigui possible. Això ajuda a una millor integració de tots plegats.