Viu la biblioteca

20160302_183132La biblioteca és un espai gestionat per l’AMPA que obre matí i tarda, amb dues persones encarregades del funcionament que donen suport i assessorament als alumnes del centre. Aquests poden treure en préstec les lectures obligatòries i també poden accedir als llibres de text de cursos anteriors. Per altra banda, es potencia el gust per la lectura, per la qual cosa hi ha una àmplia selecció de novel·les, contes i còmics.

La biblioteca també és un lloc que permet exhibir els diferents treballs relacionats amb la llengua i la literatura , des de mostra de contraportades fins a il·lustracions de textos.

Els ordinadors de la biblioteca i el servei d’impressió permeten als alumnes que ho  necessiten fer treballs i consultes.

Responsable: Mercè Carrillo

Àmbit d’actuació: Tot l’institut