Erasmus+

erasmusEl programa ERASMUS+ és un programa educatiu europeu que té com a objectiu atendre les necessitats d’ensenyament i aprenentatge de totes les persones que participen en els processos educatius de l’educació superior formal, en formació professional de grau superior.

Els alumnes podran tenir la possibilitat de gaudir d’un període de pràctiques d’un mínim de 2 mesos aproximadament en una empresa. Les beques d’estudis són d’un període de 3 mesos. Els alumnes que hi poden participar són tots els alumnes de grau superior sempre i quan compleixin els requisits.

El període de pràctiques (FCT) a l’estranger i d’estudis té reconeixement acadèmic.

La finalitat d’aquest programa és la de contribuir a que l’alumnat implicat adquireixi aptituds específiques tant en l’àmbit professional com en el personal, millorant al mateix temps la comprensió del entorn econòmic i social del país en qüestió, adaptant-se així a les exigències del mercat laboral a escala comunitària.

Els nostres partners Alemania(Stuttgart), França(París, Reïms, Narbona, Rennes), Italia (Bolonia), Polonia.

Responsable: Carme Garcia Olivar (Coordinadora de Cicles i Coordinadora de Mobilitat)

Àmbit d’actuació: alumnat de Cicles formatius

Inici: L’Institut Joaquim Mir ha obtingut la carta Erasmus+ l’any 2014 i la podrem tenir fins l’any 2020.