Programa de formació per famílies de Palamós

2a_aj_versio_02-1Dijous 19 d’abril comença a la Biblioteca de la nostra escola un programa de formació per famílies de Palamós: Coneixement de la Societat catalana i el seu marc jurídic. Impulsat pel Servei de Ciutadania i immigració de l’Ajuntament de Palamós.

Les sessions tindran lloc tots els dijous de 9 a 11h.

Es tracta d’un programa de cohesió social format per un conjunt d’activitats inclusives adreçades al col·lectiu de persones d’origen immigrant. L’objectiu principal del programa és oferir formació envers el coneixement de la societat catalana, facilitar formació en diferents àmbits per promoure l’autonomia de les persones i la igualtat d’oportunitats, promoure la participació del les famílies als centres escolars, etc.

Més informació en el programa i a la web de l’Ajuntament de Palamós.