El Nadal arriba a l’escola !

Ens agradaria convidar-vos a la cantada de nadales que farem en el pavelló els dies següents:

El dilluns 19 de desembre a les 19:30h. Vetllada de Nadal dels alumnes de Cicle inicial ( 1r i 2n).

El dimarts 20 de desembre a les 19:30h. Vetllada de Nadal dels alumnes de Cicle Mitjà ( 3r i 4t).

El dimecres 21 de desembre a les 15’15h. Vetllada de Nadal dels alumnes d’Educació Infantil ( P3, P4 i P5). A la tarda del mateix dimecres a les 19:30 h. Vetllada de Nadal dels alumnes de Cicle Superior ( 5è i 6è).

El divendres 16 de desembre a les 19:00h. Vetllada de Nadal amb els alumnes de l’Aula musical.

Nota: Les cantades de Nadal són un acte públic. Les famílies poden fer fotografies i enregistraments de vídeo dels actes, però no poden penjar aquestes a internet o xarxes socials ( l’escola s’eximeix de tota responsabilitat en aquest sentit). Preguem deixar lliures els passadissos i evitar marxar enmig de les actuacions dels alumnes. Gràcies
Recordeu que trobareu els audiovisuals de totes les cantades de Nadal a la web properament.

El dijous 22 de desembre arriba el patge dels Reis Mags per recollir les cartes dels nens i nenes de l’escola. A més farem cagar el tió.
El dijous 22 de desembre les classes acaben a les 12:30h. Hi ha servei de menjador. Per la tarda no hi ha classe. Recordeu que a partir del 5 de desembre no hi ha SEP. Els nens/es marxen a les 12h.

Les vacances de Nadal són del divendres 23 de desembre fins el diumenge 8 de gener, ambdós inclosos. Les classes es reprenen el dilluns 9 de gener de 2017.