Carnaval 2018

Carnaval a l’escola

Divendres 2 de febrer arriba a la nostra escola el pregó d’en Carnestoltes, el rei dels poca-soltes, i ens informarà de les consignes que hem de complir els propers dies:

– Dilluns 5 de febrer: Un complement extravagant

– Dimarts 6 de febrer: Un pentinat divertit

– Dimecres 7 de febrer: Pijama

– Dijous 8 de febrer: pel matí vestits normal i a la tarda es pot venir amb la disfressa que es vulgui. Els nens/es de menjador hauran de portar la disfressa en una bossa de plàstic.

El dijous pel matí els alumnes de 3r participen en la Festa de carnaval de la Nau dels 50m i a la Rua Infantil de Palamós.

La tarda de Dijous Gras, 8 de febrer, farem la festa de Carnaval al pati. Menjarem coca de llardons i ens vindran a veure la Colla dels Carallots. A les 16:30 h tothom podrà entrar i participar a la festa.  Els nois i noies de 5è vendran berenar per ajuda del viatge de fi de curs.

Us podeu descarregar la circular de carnaval aquí

Recordeu que divendres 9 i dilluns 12 de febrer són festius per ser dies de lliure disposició.

Els dies festius de Carnaval l’AMPA organitza casal a l’escola. Informació del casal

No us perdeu totes les activitats del Carnaval de Palamós. Del 3 al 14 de febrer. Tota la informació a la web de la comissió del carnaval. També ho podeu seguir per twitter.

Podeu gaudir de les activitats de carnaval de l’edu365.cat.

Bon Carnaval a tothom !!!