Cantata musical Els Oficis

Dissabte 1 d’abril a les 17:30h es celebra la XXII Mostra de corals infantils i juvenils de Palamós, amb la cantata Els oficis, un munt de cançons al voltant dels oficis. La Cecília es pregunta Què seré quan sigui gran ?

Sota el guió i la direcció dels mestres de música de les escoles de primària de Palamós, els alumnes dels grups de 1r protagonitzaran aquesta trobada de corals escolars que tindrà una durada de 45 minuts.
Els nens i nenes hauran de ser a la Gorga 10 minuts abans de començar. Tots els nens/es han de venir vestits amb pantalons texans i camisa/samarreta o brusa de color blanc.
Els alumnes dels grups-classe A cantaran a les 17:30 h i els grups-classe B a les 18:30 h

A les 16:30h cantaran els nens i nenes de les corals de les escoles.

Organitza: Joventuts Musicals de Palamós.
Us hi esperem a tots !!!

Més informació a la web de l’Ajuntament de Palamós i a la circular de la cantata