Dia de la pau i la no-violència

El dilluns 30 de gener hem celebrat la Festa de la Pau a l’escola.
Aquest any els nens i nenes de 2n de Primària de totes les escoles de Palamós hem anat als Àngels per participar plegats a la Festa de la Pau. Arreu de Catalunya es commemora el DENIP (Dia escolar de la no-violència i la Pau). Una jornada per treballar els valors de la pau i la solidaritat.

Aquest any el tema ha estat La crisi dels refugiats. Treballem la cançó Com plora el mar de Joan Dausà.

Aquesta peça forma part de la campanya Casa nostra, casa vostra. Podeu llegir el manifest de la campanya.

A l’escola hem fet un munt d’activitats pel Dia de la Pau: contes pels més petits, xerrades sobre els refugiats amb una persona que ha estat als camps de refugiats, cançons, etc. Per la tarda farem una trobada al pati on els alumnes de 4t penjaran coloms de la pau a l’olivera.

Podeu trobar material per la Festa de la pau a l’xtec aquí

Podeu veure un munt d’activitats del Dia de la Pau d’arreu de Catalunya a la web Fundipau. En el mapa trobareu l’enllaç a l’activitat de la nostra escola.