CONVOCATÒRIA AJUTS ECONÒMICS DE MENJADOR ESCOLAR. Curs 24-25

Us informem que el dia 2 de maig, a les 9 h, s’obre el període ordinari de la convocatòria d’ajuts econòmics individuals de menjador per al curs 2024-2025.

Pel que fa a l’alumnat que començarà I3 i de nova matrícula, aquest podrà tramitar l’ajut dins del període ordinari de la convocatòria o bé, durant el període de matriculació.

NOVETAT: aquest any s’ha afegit  el tràmit de renovació de l’ajut. Aquest va dirigit a les famílies que compleixen aquests 2 requisits:

1. Que per al curs 2023-2024 ja van sol·licitar l’ajut econòmic individual de menjador escolar davant del Consell Comarcal del Baix Empordà, d’acord amb els criteris de les bases de la convocatòria.
  2. Que no s’ha produït cap canvi o variació de les dades ni de la documentació que consten al Consell Comarcal del Baix Empordà fins a 31 de març de 2024.

En el cas de no complir amb algun dels criteris per fer la renovació, caldrà que tramitin la SOL·LICITUD D’AJUT ECONÒMIC.

Pel que fa a la documentació la trobareu al web del Consell Comarcal a través de l’enllaç següent: https://baixemporda.cat/ca/documentacio.html

Podeu consultar les bases i la guia per a fer la sol·licitud telemàtica en els següents enllaços:

BASES REGULADORES AJUTS ECONÒMICS INDIVIDUALS MENJADOR. Curs 2024-2025

GUIA TRÀMIT TELEMÀTIC AJUT MENJADOR CURS 2024-2025