L’hort de l’escola
17/01/21Divendres és el dia que ens toca cuidar el nostre hort, ens agrada molt i ens fa molta gràcia veure com van creixent les plantes.

Divendres és el dia que ens toca cuidar el nostre hort, ens agrada molt i ens fa molta gràcia veure com van creixent les plantes.

Després dels dies de vacances i del temporal Filomena, els alumnes de tercer han agafat les eines i s’han posat “manos a la obra” amb l’hort de l’escola. Han netejat, han tret les males herbes i han regat tots els bancals. I, com sempre, ho han fet amb moltes ganes i amb molta estima. Han treballat moltíssim!!!
El nostre hort torna a estar net.
Mireu què divertit és aquest joc! No ens ho esperàvem!😃😃


Aquest matí hem jugat tots i totes a pica paret, ha estat molt divertit!!.



Entre tots i totes inventem poemes divertits!!.




Els alumnes de cicle superior estan estudiant la fotosíntesi de les plantes, és per això que vam anar a l’hort a tapar algunes escaroles per esbrinar que passarà amb les que estan tapades i les que no.

