Darrer dia de trimestre

Avui tots els nens i nenes de l’escola hem fet el Concert de Nadal. Després a les classes s’ha fet el tastet de neules i torrons.

Ha estat un dia molt emotiu, i a més a més hem vist un vídeo de Nadal que ha estat una sorpresa fet per tots els mestres de l’escola

Amb aquesta foto diem adéu a aquest trimestre i ens veiem el 2024!!

Conte-contes

Aquests últims dies de trimestre, una de les activitats que s’han fet a l’escola és que ha  vingut una noia a explicar contes, uns més coneguts i altres de diferents.

Un dels contes que ha explicat és “El ninot de neu”, una nova visió del conte clàssic que li ha fet una adaptació moderna.

Amb molta imaginació, fantasia i creativitat, han estat contes molt divertits!!

Racons de Nadal.

Aquestes darreres setmanes hem estat treballant molt i també gaudint de l’arribada del Nadal a través d’aquests racons: La ciutat al Nadal, decoració d’avets, aquarel·les i esquitxos, fem una bona sopa de galets, cada color al seu lloc, com es diu…?, creatiu, quants n’hi ha?, busca la parella…

HEM FET LLIMONADA

El passat divendres els i les girafes vam anar a l’hort  a collir una preciosa llimona que tenia el llimoner.

A la classe el vam tocar, el vam olorar, i vam apreciar la seva textura suau i la seva olor a cítric.

Després la vam talla i vam observar el seu interior: els grills i les llavors. Seguidament,  vam tastar un petit troç.

Alguns nens i nenes van descobrir que no els hi desagradava l’acidesa de la llimona.

Finalment , per fer la llimonada vam exprimir les llimones i li  vam afegir aigua i sucre.

I per últim ens la vam beure.

Ha estat una activitat molt significativa que s’ha iniciat en el nostre hort.

Fem cagar el Tió

Els nens i nenes d’educació infantil i primer cicle han fet cagar el Tió.
Amb forts cops de bastó i cantant la cançó, el tronc màgic els hi ha regalat joguines ben xules!

Decoració de Nadal

Aquest curs s’ha posat en marxa l’espai familiar “El fil verd”. Un espai en el que cada divendres, les famílies assistents col·laboren amb activitats per a l’escola o tallers per a elles mateixes. Un moment de trobada, de conversa i de compartir moments més enllà de l’àmbit educatiu.

Durant aquestes últimes setmanes, a l’espai familiar s’ha estat preparant la decoració de Nadal per a les activitats que es realitzaran a l’escola durant els propers dies. Totes les famílies assistents han participat i han donat moltes idees per aconseguir aquest decorat tan bonic!

MOLTES GRÀCIES, FIL VERD!

Treball Cooperatiu

A finals d’aquest primer trimestre, ens hem assegut en grups de quatre i ens han ensenyat com treballar en grups cooperatius. Cadascú té una tasca diferent i entre tots aconseguim resoldre el repte. Després exposem el que hem après i ensenyem tot el que hem… Llegeix més»

FEM CAGAR EL TIÓ

Ara que s’acosten els dies de Nadal, estem molt emocionats perquè el fem activitats molt xulis. Avuí hem fet cagar el Tió, que durant les últimes setmanes havia menjat moltíssim. Li hem recitat el nostre poema i li hem cantat la cançó de l’hivern i ha estat un moment màgic. Ens ha cagat unes joguinetes súper divertides. Estem molt contents i contentes!! Visca el Tió!