Inici de curs 2018-2019

Benvolguts/des

Comença el curs 2018-2019

Les classes s’iniciaran el DIMECRES DIA 12 de setembre les 9 del matí. Recordeu que mantenim l’entrada gradual des de les 8:50.  Els serveis d’acollida matinal i menjador funcionaran amb normalitat ja des d’aquest mateix dia.

Us informem també que l’inici dels camins escolars està previst pel proper dimecres dia 12.

Les monitores seran les mateixes que el curs passat, la Conxi per l’escola de Sant Joan.

Horaris i parades també es mantenen.

Com a novetat l’Ajuntament ha  modificat les edats  de manera que només podran fer ús del servei l’alumnat de P5 a 4t de primària.

Des de l’ajuntament s’ha valorat que l’alumnat de cicle superior ja hauria de tenir autonomia i ser responsables per anar sols a l’escola i ens sembla que cal deixar lloc a l’alumnat dels cicles inferiors per donar-los aquest espai de seguretat i confiança.

Per qualsevol consulta, estem a la vostra disposició.

BON CURS 2018-19!