A 3r hem descobert el cànon

Tots/es caminem al mateix tempo? Què és la pulsació? Aprenem una cançó per anar tots/es junts que es diu “Pujarem dalt dels cims”  després d’aprendre-la hem fet grupets i cadascun ha hagut de crear una coreografia de la cançó. Aquesta coreo ens servirà per poder-la cantar a cànon! Però abans hem hagut de descobrir què és un cànon.

Escoltem la música del cànon de Pachelbel, la provem de caminar tot escoltant els violins i les violes i descobrim que entren en moments diferents tot fent la mateixa melodia. Visualitzem la partitura i…

Finalment ens atrevim a fer de petits músics tot utilitzant aquest nou truc que hem descobert i creem el nostre propi cànon. Quina feinada! Però el resultat ha estat molt i molt bonic i creatiu!

Aquí us deixem alguns vídeos de tot el procés que hem seguit a les classes de música

Algunes creacions coreogràfiques

Caminem a cànon:

Algunes creacions musicals a cànon: