Festa dels Colors

Estimades famílies,

el proper dia 12 de setembre comencem un nou curs escolar amb energies renovades i molt il·lusió. Els nens i nenes esperen retrobar-e amb els seus companys/es, tornar a les rutines i aprendre un munt de coses noves. Alguns ja no els trobarem perquè s’han fet grans i han marxat a l’institut i d’altres arriben nous amb la il·lusió de créixer a l’escola i amb un xic de por a tot allò desconegut per ells. Des de l’AMPA volem donar la benvinguda al nou curs amb alegria i per això us convidem el dia 13 a les 16:45h a la FESTA DEL COLOR! Serà una ‘Holy Party’ i per tal de fer-ho més divertit recomanem portar roba blanca que pugui omplir-se de color i portar ulleres d’aigua perquè la pols no molesti als ulls. Hi haurà música i animació. El material de la festa és antial·lèrgic, sense gluten i biodegradable. Conté els certificats de la UE de seguretat.

Us desitgem un molt bon inici de curs i us esperem a la Festa del COLOR!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *