Quines activitats hi podem fer al Parc del Lledó?

Els nens i nens de primer continuem treballant en la recerca de la resposta a la pregunta ‘Podem anar a jugar al Parc del Lledó?’. Entre tots, i després de visitar el parc vam pensar quins eren els espais més adients per poder jugar al parc, i ens en van sortir cinc: l’amfiteatre, la zona de l’estàtua, el skatepark, les taules i el parc infantil. En aquests espais hi podem fer diferents activitats i en grup van buscar quines podien ser més adients i després ho vam explicar als altres.

Ara ja sabíem com estava el parc, quins eren els espais a on podíem jugar, què hi podíem fer,… però ens ho quedàvem per nosaltres o ho explicàvem a la resta de nens i nenes de l’escola? Teníem ganes de fer-ho saber als altres, però com? En vam anar parlant i al final vam escollir dues opcions: la primera era fer una Guia d’Activitats que es podien fer al parc, i la segona fer un vídeo amb les activitats que s’hi podien realitzar. El vídeo i la guia vam decidir que l’aniríem a ensenyar a totes les classes, i també que la penjaríem a la pàgina web de l’escola. Així que ben aviat la podreu veure!!

Podeu veure més imatges