LA MÀQUINA D’ESCRIURE

A l’espai impremta de la Comunitats de Mitjans, els infants gaudim i vivim el plaer d’escriure. Trobem els microespais de joc, comunicació, investigació, creativitat i biblioteca. És un espai on treballem molt l’escriptura lliure fent un bon ús dels materials, llibres i propostes ofertades. Les activitats són motivadores i se’ns adapta al nivell escriptor de cada alumne/a.

Són moltes les propostes que tenim a l’abast, i no sempre són les mateixes, les van canviant per tal de que l’alumnat sempre estiguem motivats amb nous reptes. Els i les mestres treballen durant tot el curs creant propostes. Fins i tot ara, a una setmana d’acabar, n’estan preparant de noves pel curs vinent. Una d’elles està ja pràcticament preparada i es diu “La màquina d’escriure”.  No sabem encara ben bé què haurem de fer en aquesta proposta, però tenim ganes d’esbrinar-ho. Haurem d’esperar fins al setembre per viure aquesta situació d’aprenentatge, un cop l’hàgim viscut, ja us explicarem de què tracta i si ens ha agradat.

Proposta "La màquina d'esciure" de l'espai impremta.

PROPOSTA “LA MÀQUINA D’ESCRIURE” DE L’ESPAI IMPREMTA.