HALLOWEEN PARTY

Halloween has come to the school!

Ja és una tradició que l’escola celebri aquesta popular festivitat any rere any. Aquest curs l’espai de l’Street Club s’ha vestit durant tres setmanes amb grans teranyines, aranyes, calaveres, esquelets, carabasses, Jack-O’-lanterns i d’altres elements terrorífics que ens han fet endinsar-nos en aquesta tradició d’origen cèltic. Potser és una de les celebracions més esperades per tots els nens i nenes de l’escola. Per què serà? 🤔

Tal vegada perquè poden disfressar-se dels personatges més aterradors que coneixen. I tothom sap que als nens i nenes els hi encanta disfressar-se per deixar volar la seva imaginació i gaudir del joc simbòlic. Mitjançant aquest, desenvolupen el pensament abstracte, la socialització i el vocabulari. Ja heu vist les disfresses i els complements dels alumnes de la comunitat dels mitjans? Cada any són més i més originals.

O tal vegada, als infants els hi agrada tant aquesta celebració perquè gaudeixen dels diferents jocs, cançons, històries i activitats multinivell que estimulen l’aprenentatge de la cultura anglosaxona. Una llengua no pot separar-se de la seva cultura, llavors, per tal d’adquirir una llengua i ser capaç d’emprar-la en tota la seva plenitud, és necessari conèixer tant els aspectes lingüístics com la cultura i les seves tradicions. Aneu a les fotos per veure el famós Trick or treat, el ball Dance and freeze, el tradicional joc Pin the nose, el concurs de dibuix Winnie the witch, les diferents manualitats o el reinventat joc del Twister.

Sigui com sigui, les imatges parlen per si soles i demostren com gaudeixen els nostres nens i nenes de la ja tradicional Halloween party 👻.