Vols conèixer el nostre projecte educatiu?
Mira el vídeo del nostre projecte Magnet
Segueix-nos a les xarxes: Twitter i Instagram
Llegeix el nostre tríptic informatiu
Mira el vídeo del nostre projecte Magnet
Segueix-nos a les xarxes: Twitter i Instagram
Llegeix el nostre tríptic informatiu
El joc és l’activitat per excel·lència de l’infant, és una activitat natural i també un dret universal reconegut per la Declaració dels Drets de l’Infant de l’ONU (1959), necessària per al seu desenvolupament integral.
El joc té una transcendència molt important en el desenvolupament de les… Llegeix més»
Lucy Maud Montgomery: celebrem en dia 8 de març Dia Internacional de les Dones … Llegeix més»
El 8 de març és el dia internacional de la dona treballadora.
A la nostra escola hem volgut conèixer les dones què d’alguna manera amb la seva feina i les seves inquietuds han destacat a la societat.
A la classe dels Diables hem conegut la Vivienne Westwood.
La… Llegeix més»
Els nostres infants necessiten que els deixem fer, observant-los mentre ells descobreixen, manipulen, fan i desfan. Aquesta és la base de l’aprenentatge significatiu.
El joc és l’activitat bàsica i fonamental on els infants aprenen i s’expressen de manera natural.
Les propostes obertes fan que l’infant imagini, creï,… Llegeix més»
Sense emoció no hi ha aprenentatge. És per això que a la Comunitat dels Mitjans ens endinsem en l’aprenentatge de l’anglès a través dels contes i les cançons.
2nd grade
Els contes ens permeten somiar, imaginar i crear, i les cançons ens desperten sentiments i emocions que… Llegeix més»
A partir de la lectura “Les paraules i en Harry Potter” i de les aventures que viu amb els seus amics mags treballem el poder que tenen les paraules i com ens fan canviar la nostra mirada cap al món.
En la vida de Harry… Llegeix més»
Aprofitant el Dia Internacional de la Dona Treballadora que se celebra el 8 de març i que commemora la lluita de la dona per la seva participació dins de la societat, en peu d’emancipació i en el seu desenvolupament íntegre com a persona, l’escola… Llegeix més»
Si mirem l’educació de fa vint anys i la d’ara podem veure una gran diferència de molts aspectes. Metodològics, organitzatius, material… però el més important és que ara l’alumne ha de ser el protagonista dels seus aprenentatges i el mestre fa de guia i passa a segon pla.… Llegeix més»
La metodologia Tinkering consisteix en a través d’experiències pràctiques, aprendre dels fracassos per explorar i inventar. I a través dels processos d’exploració i invenció generar noves idees.
Es tracta de jugar amb materials perquè les nenes i els nens puguin comprendre com es fan les… Llegeix més»
Una de les competències que han d’adquirir els nens i nenes és la comunicació oral. Això implica comprendre i expressar missatges orals tenint en compte diferents contextos. Saber escoltar i expressar-nos és molt important en la nostra vida diària.… Llegeix més»
CREACIÓ ARTÍSTICA… Llegeix més»
Durant aquest darrer trimestre a la comunitat dels mitjans hem començat a treballar amb espais de lliure circulació, on els nostres infants poden escollir l’espai que satisfaci les seves necessitats i inquietuds.
Un dels nou espais és l’STEAM on hi predominen les propostes obertes i globalitzades,… Llegeix més»
Per celebrar el Dia de la Dona Treballadora, els alumnes de totes les comunitats de l’escola ens hem unit a través d’un projecte interdisciplinari molt important: Dones que han fet història.
La classe dels Nanos hem escollit a la pintora i mare del Modernisnisme americà: Georgia… Llegeix més»
Durant aquest curs a l’escola celebrem el 50è aniversari i és per això que dins del programa Magnet, al qual participem gràcies a la Fundació Bofill i en col·laboració amb el Col·legi d’Arquitectes de Catalunya (COAC) i l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura (ETSA), estem duent a terme tot un seguit d’accions… Llegeix més»
Programar són un conjunt d’instruccions que l’ordinador ha de seguir per completar una tasca. Codificar o programar significa escriure pas a pas instruccions que informen l’ordinador el que ha de fer.
Estem envoltats de programes informàtics, molts dels dispositius i aparells estan controlats per aquests programes, els… Llegeix més»
En motiu del dia de la Dona treballadora, el 8 de març, la classe dels indis i les índies vam exposar el nostre
projecte sobre la pintora mexicana Frida Kahlo. A partir de diferents llibres vam conèixer la vida i obra de la Frida, i com… Llegeix més»
Les petites víbries i cucaferes de tercer tenen clar que jugar és una font d’aprenentatge molt important. Per això, a les classes d’anglès, optem per la gamificació.
Al setembre vam rebre una carta del director de Hogwarts, Albus Dumbledore, on se’ns convidava a anar a l’andana 9 i ¾ per… Llegeix més»
Depenent de l’època de l’any l’hort de l’escola ens ofereix els seus fruits.
Els Dracs hem rebut de l’hort un enciam. Hem aprofitat per observar totes les seves parts, el seu color de les seves fulles… quina gana que teníem!!! Ens el podríem menjar!
Entre tots hem… Llegeix més»
L’arbre fruiter dels infants de primer curs de la comunitat dels mitjans és el magraner.
Durant aquest darrer trimestre, hem treballat i investigat tot allò que envolta el nostre arbre: les arrels, el tronc, l’escorça, les branques, les fulles i el fruit.
Hem fet un procés d’investigació… Llegeix més»