Carnaval

Celebrem el Carnaval!!!

Tot l’alumnat de l’Escola Marià Fortuny hem pogut celebrar aquest dimecres el Carnaval 2019. Enguany, totes les classes s’han disfressat inspirats en el tema del circ, pel que els vestits han omplert de color el pati. A més a més, les famílies han pogut entrar a l’interior de l’escola per poder seguir la rua. Tothom

Celebrem el Carnaval!!! Llegeix més »

Carnaval, Carnaval!!

El passat 8 de febrer es va celebrar el Carnaval a l’escola. Al matí els nens i nenes, i també els professors, es van disfressar i van fer una rua magnífica pel voltant de l’escola. Aquest any el fil conductor de les disfresses va ser els dibuixos animats. Així els de P3 van anar de

Carnaval, Carnaval!! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut