Polilleuger Marià Fortuny

Estem d’enhorabona! L’escola tindrà un nou polilleuger i una sala polivalent que entrarà en funcionament al 2024.

Ahir es va fer oficial: el proper 2023 es començarà a construir un nou equipament esportiu dins el recinte de l’escola. Aquest nou equipament, que tindrà una inversió d’uns dos milions d’euros, es el fruit d’anys de demanda per part de la comunitat educativa del centre i és un dels objectius que es va marcar l’actual direcció al seu projecte d’escola. L’alcalde de Reus, el senyor Carles Pellicer; el regidor d’Esports, Pep Cuerba i el regidor d’Educació, Daniel Recasens, han presentat aquest dijous l’estudi preliminar del projecte de l’equipament esportiu.

L’edificació tindrà una superfície de 1.350 metres quadrats, dividits en dos espais:  un pavelló, format per una pista de parquet, una graderia per a 150 persones i dos magatzems per a material. D’altra banda, comptarà amb un mòdul amb vestidors per als equips i àrbitres, infermeria i una sala polivalent d’ús social o esportiu de 200 mestres quadrats.

En horari escolar l’equipament el gaudiran els infants de l’escola però la resta de temps i dies festius el podrà utilitzar tota la ciutadania.

Des de l’escola veiem aquesta notícia com una gran oportunitat per obrir l’escola al barri i crear sinergies amb l’entorn, un dels altres objectius de l’actual equip directiu del centre és esdevenir un centre 360, obert a l’entorn en un sentit ampli. El proper pas serà seguir treballant per poder obrir tot el pati de l’escola fora d’horari lectiu per a que qui ho vulgui en pugui fer ús.

Aquesta notícia ha sortit publicada en diferents mitjans locals. Aquí us en deixem els enllaços per si voleu saber-ne més.

CanalReus

ReusDigital