Els jocs cooperatius a educació física

La finalitat dels jocs cooperatius és fomentar la cooperació, el treball en equip i el respecte mutu entre els nostres infants. Aquests jocs promouen la col·laboració entre els membres del grup i, així, ajuden a millorar les habilitats socials i emocionals dels participants. A més a més, els jocs cooperatius també poden ajudar a millorar la comunicació i a fomentar l’esperit d’equip, la creativitat i la capacitat per resoldre problemes.

En l’àmbit de l’educació física des de l’escola Marià Fortuny potenciem molt aquest recurs, ja que utilitzem els jocs cooperatius com a eina per fomentar l’activitat física i la cooperació aconseguint que els alumnes es motivin per treballar en equip i aconseguir un objectiu comú, i al mateix temps, ens divertim.