Premiats en els Mobile Learning Awards

El projecte “Digitrans” presentat per la nostra escola ha estat escollit com a finalista en els Mobile Learning Awards (MLA), els premis educatius que atorga el Mobile World Congress (MWC) que anualment es celebra a Barcelona. L’Escola Marià Fortuny ha estat escollida dins la modalitat Escoles innovadores en l’aplicació de les tecnologies digitals.

Aquests prestigiosos premis pretenen donar a conèixer i compartir projectes de transformació digital de centres educatius de Catalunya que ja s’estiguin aplicant, com és el nostre cas. Mitjançant el Digitrans, des de l’Escola Marià Fortuny volem incloure en el dia a dia l’ús de dispositius mòbils, la programació, la robòtica i el treball de les STEAM per apropar a tot l’alumnat aquestes disciplines, sabent que la demanda de professions relacionades amb les STEAM en un futur proper augmentarà més en relació a les altres professions.

Juntament amb el nostre centre, també han estat premiats l’Escola La Candela i l’Institut Narcís Oller (ambdós de Valls) i el CFA Bon Pastor (Barcelona), en la categoria de centres educatius, i l’AFA BiP. Associació de Famílies d’Alumnes de l’Escola Busquets i Punset (L’Hospitalet de Llobregat), en la categoria AMPA.

El premi, un curs impartit per l’European Schoolnet a Brussel·les enfocat en la innovació i la transformació digital dels centres oferint una visió teòrica i aplicació pràctica, serà lliurat el proper dijous 28 en el marc del MWC Barcelona, on es presentaran els projectes dins l’esdeveniment de “Changing Education Together” de mSchools.