L’escola celebra l’exposició “ARQUISTEAM”
L’Escola ha organitzat aquest dilluns l’exposició ARQUISTEAM, una mostra oberta també als pares i mares del alumnes i en la qual tots els nens i nenes del centre han passat pels estands muntats per cada curs, sent atesos pels propis alumnes i rebent les explicacions del que han realitzat durant l’any. L’exposició ha comptat […]
L’escola celebra l’exposició “ARQUISTEAM” Llegeix més »





