Ser responsables amb els animals

Tots els alumnes d’Infantil de l’escola estan participant en el taller de Tinença Responsable d’Animals de Companyia organitzat per l’Última Llar. La Flama i el Rock, dos gossets ben macos i eixerits, han visitat les nostres aules i hem pogut gaudir molt amb ells. Què bonics que són!!!

Amb la Flama i el Rock, dos gossos abandonats que l’Última Llar ha recuperat i utilitza per realitzar aquests tallers per totes les escoles de la ciutat, hem après que és molt important tenir cura de les mascotes, què s’ha de fer per cuidar-los i fins i tot també hem fet de veterinaris per conèixer una mica millor com els podem ajudar.

L’Última Llar és una entitat de Reus que es troba prop del Santuari de Misericòrdia i del CT Reus Monterols, i que té cura dels gossos abandonats, on ajuden a difondre el respecte pels animals i animen a totes les famílies interessades en tenir un gos que optin per adoptar-los. El seu horari per poder anar al centre d’adopció i visita d’animals de companyia és de dilluns a dissabtes de 10 hores a 13.30 hores i diumenges i festius de 10 a 12 hores.