Les famílies ens ajuden a fer les disfresses

La festa del Carnaval ja és a tocar i, per poder tenir-ho tot a punt, les famílies ja han començat a ajudar per poder preparar les disfresses que enguany lluiran els i les alumnes del Marià Fortuny. En aquesta ocasió desfilarem inspirats en la temàtica del Circ.

Les mares i els pares dels alumnes de les diferents classes d’Infantil i Primària aniran venint a l’escola cada divendres per la tarda durant aquest mes de febrer per poder confeccionar aquestes disfresses. Fins i tot, els familiars han pogut compartir l’activitat amb els seus fills i filles retallant les peces de roba necessàries per poder fer els seus vestits de fantasia i ultimant els detalls per quedar ben macos.

L’escola enguany s’omplirà de pallassos, mims, arlequins, forçuts, mags, acròbates, equilibristes i malabars que celebraran el Carnaval la setmana del 25 de febrer a l’1 de març.

Pares i mares de P4 ajudant a fer les disfresses