Celebrem el Carnaval!!!

Tot l’alumnat de l’Escola Marià Fortuny hem pogut celebrar aquest dimecres el Carnaval 2019. Enguany, totes les classes s’han disfressat inspirats en el tema del circ, pel que els vestits han omplert de color el pati. A més a més, les famílies han pogut entrar a l’interior de l’escola per poder seguir la rua. Tothom s’ho ha passat d’allò més bé!!!

Els alumnes de P3 s’han disfressat de Pallassos de tots els colors; els de P4 han aparegut vestits d’Arlequins; els de P5, de Mims; els de Primer ha estat uns grans Forçuts; els de Segon s’han convertit en mags; els de Tercer, anaven de pallassos de la tele; els de Quart, d’acròbates; els de Cinquè han demostrat ser uns grans Equilibristes a més d’acompanyar el Rei Carnestoltes; i els de Sisè han anat participant fent una sensacional batucada.

Cada classe ha donat un parell de tombs al circuit muntat pel pati i posteriorment ha gaudit amb l’actuació de la batucada realitzada pels nois i noies de Sisè i dirigida pel Jordi i la Rut, els mestres de Música.

Cliqueu aquí per veure les fotos de la Rua de Carnaval 2019.