Promovem la participació amb els “Infants Ciutadans”

Al llarg d’aquest mes de febrer, com ja és habitual cada curs, els alumnes de 5è de la nostra escola s’han iniciat en la competència ciutadana participant en l’activitat: “Infants Ciutadans “ per tal de promoure la participació activa dels infants en la construcció, el desenvolupament i la millora de la seva ciutat i perquè debatin sobre aspectes fornamentals dels “Drets dels Infants”, tema a tractar aquest curs.

A partir d’unes xerrades realitzades per tècnics municipals els nens han adquirit més informació sobre aquests drets.

Gràcies a aquests coneixements els nostres alumnes tindran la capacitat de poguer debatre sobre el tema i, finalment podran presentar les seves propostes en el Consell Municipal d’Infants de la Ciutat de Reus.