Carnestoltes ha arribat al Marià Fortuny!

El rei del Carnaval, sa majestat Carnestoltes, ja ha arribat a la nostra escola per començar a preparar totes les celebracions i aquest divendres els i les alumnes de Sisè ja han llegit el pregó davant la seva presència a tot l’alumnat del centre. Dilluns i dimarts hi haurà dues normes que complir i dimecres al matí… la gran rua oberta a les famílies.

El Carnaval del Marià Fortuny arrencarà aquest dilluns, quan tots els alumnes de l’escola hauran de sotmetre’s a la primera de les ordres reials: començarem la setmana venint amb un pentinat esbojarrat o un barret ben original. I el dimarts, per l’escola s’haurà de caminar amb una sabata diferent a cada peu.

I dimecres arribarà el gran dia, ja que a partir de els 11.15 hores totes les famílies estan convidades a entrar al pati de l’escola per veure la gran desfilada de tots els alumnes. Enguany el tema que hem triat pel Carnaval és el Circ. Així, els nens i nenes de P3 aniran de Pallassos; els de P4, d’Arlequins; els de P5, de Mims; els de Primer, de Forçuts; els de Segon, de Mags; els de Tercer, de Pallassos de la tele; els de Quart, d’Acrobàtes; els de Cinquè, d’Equilibristes; i els de Sisè, de Malabaristes. Finalment dijous celebrarem Dijous Gras amb diferents activitats en cada cicle.