Aprenem rugbi a cinquè!!!

Els alumnes de cinquè han treballat en educació física la introducció a l’esport del rugbi i res millor per fer-ho que conèixer-ho amb els tècnics del Reus Rugbi Club, que han visitat la nostra escola i ens han permès entrenar amb ells.

Jugadors i entrenadors d’aquest club reusenc ens han ensenyat els secrets d’aquest noble esport, fent que el nostre alumnat hagi pogut descobrir-ho treballant amb bones mans.

A més a més, han convidat a tots els nenes i nens de l’escola majors de 6 anys que estiguin interessats i interessades en conèixer millor cóm es juga a rugbi que puguin participar en tres sessions d’entrenament gratuïtes els dissabtes al camp de La Pastoreta. Per a més informació, entrar a www.reusrugbiclub.cat o enviar un mail a reusrugbiclub@mailcat.cat.