L’Aula d’Acollida visita la Biblioteca Pere Anguera

Els alumnes de l’Aula d’Acollida de la nostra escola que cursen cinquè i sisè han gaudit aquesta setmana d’una visita força interessant a la Biblioteca Pública Pere Anguera, la qual els ha permès descobrir un espai molt atractiu i amb moltes possibilitats.

Durant la visita, han gaudit consultant llibres i han conegut la manera de fer-se socis gratuïtament per poder seguir fent ús d’aquest espai fora de l’horari escolar.

La propera setmana seran els alumnes de l’Aula d’Acollida de tercer i quart els que aniran a descobrir la Biblioteca Pública Pere Anguera.