Patinant al Pavelló Olímpic

Els alumnes de 4rt han anat entre la setmana passada i aquesta al Pavelló Olímpic Municipal per participar en les Trobades de Patinatge que organitza el Consell Esportiu del Baix Camp. Durant tot el matí han compartit pista amb alumnes de l’Escola Rubió i Ors i l’Escola Beat Bonaventura de Riudoms, gaudint d’un dia esplèndid practicant un nou esport.

La jornada ha estat dirigida per monitors i tècnics del Consell, que han dividit tot l’alumnat en grups de nivell. Després, els participants han pogut patinar pel parquet de l’Olímpic fent jocs que els han ajudat a agafar confiança amb els patins.

La jornada també ha servit per promocionar l’ús dels patins com a eina lúdica, així com per donar ressó a la Copa del Rei i de la Reina que es jugarà els propers dies en aquest mateix recinte.