A 6è programem amb EV3

Els alumnes de 6è, aquest any, a més de seguir fent activitats on programem amb scratch, estem aprenent a programar amb EV3. El necessitem dominar per a participar a la First Lego League, ja que el robot que es fa servir, el mindstorm, utilitza aquest programari.

Si en voleu saber més, podeu mirar en aquests enllaços

1- Aprèn a programar amb EV

2- Comença a programar amb EV3 ( vídeos en anglès)

3- Guia del repte into orbit de la First Lego League 2019

4- Missions d’aquest any

5- Equips resolent les missions 1

6- Equips resolent missions 2

7- Equips resolent missions 3

8- Programació de sensor de color i detecció de línies (nou!)

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut