FRUITA I LLET A L’ESCOLA

Un altre curs, l’escola s’ha adherit al Programa de Fruita i Llet a les escoles.

Al llarg del curs els alumnes podran menjar a l’escola diferents fruites i podran beure llet cada matí de manera gratuïta.

Des de l’escola ens agrada poder gaudir d’aquest programa ja que ajuda als mestres a  informar sobre els beneficis de pujar el consum de fruites i verdures, i sobre la seva diversitat, trets, producció  i estacionalitat així com proposar el consum de fruites com una alternativa excel·lent al consum d’altres aliments amb menys qualitat nutricional.

Cal tenir en tenir en compte:

Per millorar la salut cal menjar fruita i verdura en cada àpat, tant a casa com a l’escola.

El consum de lactis (llet, iogurts i formatges) recomanable és de 2-3 racions/dia.

I a més cal tenir un estil de vida actiu: caminar, pujar escales, jugar, fer esport…

Cal potenciar accions que afavoreixin la salut dels infants.

Si voleu tenir més informació d’aquests programes, cliqueu a sobre de la imatge: