Hem iniciat el repte Scratch Marià Fortuny

Els alumnes de Cicle Superior de l’escola estem aprenent a programar amb Scratch.

Aquest curs farem tres mòduls, un cada trimestre i cada final de mòdul la Núria ( mestra d’informàtica), ens proposa un repte. Aquest matí ens ha explicat que el primer repte serà fer una postal interactiva.

– “Per ara hem après a gravar i inserir àudios, canviar escenaris, moure els personatges,… i encara em queda molt per aprendre”. Explica l’Adam Tofani de 6èB.

-“A més del que ens explica la Núria, hem buscat alguns tutorials que pensem que ens poden ajudar. N’adjunto els tres que més m’han agradat per a ajudar-me a superar el repte” – Explica l’Ahmed Ouhakou.

Tutorial 1-

Tutorial 2-

Tutorial 3-

Esperem que us serveixin els tutorials i que us animeu a fer servir l’Scratch. “A nosaltres ens encanta!”

Per si us animeu, us podeu descarregar el programa o podeu treballar on line.

La Fatima Chakroun de 6èA explica: -“M’agrada molt que a l’escola ens ensenyin a programar. M’agradaria poder fer la meva pròpia aplicació i ja estic pensant com seria”.

La Fatima Ben Amar de 6èA ens diu: -” L’escratch és molt divertit i podem aprendre a fer els nostres pròpis videojocs, presentacions, targetes interactives i tothom pot aprendre a fer-ho”.