Sortida Museu Picasso 5è

El passat divendres, 3 de febrer, els alumnes de 5è vam anar de sortida a Barcelona.

Primer vam visitar el Museu Picasso i després vam dinar i jugar al Parc de la Ciutadella.

Si voleu veure les fotografies, cliqueu a la Foto.

tapawebcolage-1colage-2

També us hem fet un resum gràfic de la sortida:

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut