I TU QUÈ MENGES?

Al primer trimestre els nens i les nenes de 4t vam fer un taller sobre l’alimentació.

En aquest taller vam treballar:

– La importància de l’alimentació com a una necessitat bàsica.

– Els diferents grups d’aliments que formen la piràmide i les seves funcions en relació a les nostres necessitats físiques i de salut.

– Com elaborar una dieta equilibrada tenint en compte les pròpies necessitats.

Fes clic sobre la imatge  per veure les fotografies .

piramide-foto

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut