Plàstica

Sortida Museu Picasso 5è

El passat divendres, 3 de febrer, els alumnes de 5è vam anar de sortida a Barcelona. Primer vam visitar el Museu Picasso i després vam dinar i jugar al Parc de la Ciutadella. Si voleu veure les fotografies, cliqueu a la Foto. També us hem fet un resum gràfic de la sortida:  

Sortida Museu Picasso 5è Llegeix més »

Qui és en Peret Ganxet?

Sabeu qui és en Peret Ganxet? Els alumnes de 5è el coneixem molt bé!, hem estat fent un treball molt interessant i divertit sobre ell. Primer, les nostres mestres, la Laura i la Núria, ens van ensenyar el primer llibre de la col·lecció les aventures d’en Peret Ganxet, titulat “la desaparició de l’estàtua”. Vam estar

Qui és en Peret Ganxet? Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut