Jornades culturals a l’escola: 3r i la música disco

La setmana del  5 al 7 d´abril , hem celebrat les  jornades culturals

musica-disco

a  l´escola, relacionades amb els estils musicals. A tercer, hem treballat l´estil musical de la música disco.  Hem fet recerca sobre la vida en els anys 70 , fent activitats  de grup relacionades amb la societat i la cultura d´aquella època, com vivien, com vestien, a què jugaven els nens/es, què es veia a la televisió, quins canvis socials van ser els més importants…Des de música i educació física,  ens van preparar un taller de música disco, en el que vam ballar i ens ho vam passar molt bé ! Hem fet audicions de les cançons més conegudes de la música disco de Donna Summer, Jackson Five, Bee Gees, Gloria Gaynor… També hem treballat les seves biografies. A plàstica, vam fer una bola típica de discoteca, també vam jugar amb els retallables típics de l´època i vam omplir una fitxa sobre personatges de còmic, televisió i cine com : Mafalda, Superman, la Pantera Rosa…     Finalment, com a  cloenda  vam fer “ una festa disco a 3r”, cada tercer es va preparar una cançó pels altres , 3r A, van cantar “ I Will Survive” de Gloria Gaynor en català, 3r c van preparar un ball molt divertit  amb la cançó “Super Super man”  i 3r B van fer un homenatge a Donna Summer amb “ Last dance” .

clica a la imatge per veure les fotografies i els vídeos

portada disco2