Els de 1r hem fet un Skype amb els nens de Houston

El passat divendres 17 de febrer els nens de primer vam realitzar un Skype amb els nens de Houston. Aquesta activitat l’hem dut a terme ja que un antic mestre d’aquesta escola, el Carlos que actualment imparteix classe a una escola de Houston amb nens de 1r, ens va proposar fer una videoconferencia(Skype) per tal poder treballar l’expressió oral en castellà i a la vegada coneixer els nens d’un altre país. L’experiència va ser molt gratificant ja que als alumnes els va agradar molt, i a partir d’aquí vam continuar la comunicació a través de l’intercanvi de cartes per tal de treballar l’expressió escrita amb llengua castellana.

file_003