Dia Mundial de la Poesia

El dia 21 de març ha sigut sempre un dia assenyalat al nostre calendari ja que representa l’inici de la primavera, una època de canvis, de llum i color.

Però no només per aquest motiu hem de tenir present el dia 21 de març. Des del 1999 és el Dia Mundial de la Poesia, declarat així per la UNESCO.

Sens dubte, es tracta d’una excel·lent excusa per recordar textos de Machado, Neruda, Benedetti, Espriu, Lorca,…

Alguns alumnes de 6è de la nostra escola han volgut recitar un dels poemes més coneguts de Rubén Darío.  Aquí teniu el resultat.