Eleccions al consell escolar.

Benvolgudes famílies,

Enguany, hi ha eleccions al consell escolar, òrgan que permet que els diferents sectors de la comunitat educativa, puguin participar del funcionament de l’escola.

Us informem que tal i com marca la Resolució EDU/3014/2023, s’estableix el calendari i règim del procés per renovar, parcialment, els membres dels consells escolars dels centres públics i privats sostinguts amb fons públics.

En el cas del sector famílies, es renoven dos representants

Les famílies hi podeu participar de dues maneres diferents:

1. Presentant-vos com a candidats o candidates per representar les famílies al consell escolar.
  2. Participant el dia que el centre convoqui les eleccions votant les candidatures que considereu més representatives.
  • És important que tinguem representants de tots els sectors per ajudar-nos a créixer  i junts fer ESCOLA!!!!!!

Acta convocatòria eleccions consell escolar 23-24

Model presentació candidatura

CALENDARI PROCÉS 23-24

CALENDADRI GRAELLA

SECTOR DIA HORA LLOC
FAMÍLIES 24 de novembre 9:00- 10:00h I 15:00h a 17:00h ANTIGA   AULA D’I5

1r Berenar participatiu

Benvolgudes i benvolguts,

Aquest divendres 29 de novembre hem celebrat  el primer Berenar participatiu de l’escola:

“Menja, però no et mengis la teva opinió”

Volem agrair a les famílies, alumnes i mestres  que han  participat d’aquesta festa…Moltes gràcies per la vostra col·laboració. Us esperem per la propera.

Comunitat Educativa del Margalló