Nit de la Recerca

QUÈ ÉS?

La Nit Europea de la Recerca és un esdeveniment públic dedicat a la divulgació de la ciència,  promogut per  la Comissió Europea en el marc de les accions de Marie Sktodowsca-Curie del programa Horitzons 2020.

El seu objectiu és apropar la recerca, la innovació i els seus protagonistes  al públic de totes les edats de manera planera i divertida.

QUAN I ON ES CELEBRA?

Es celebra cada últim divendres del mes de setembre, a més de 300 ciutats  de 30 països europeus.

I ARA VE EL MÉS IMPORTANT!!!!!!! Aquest any, l’Escola Margalló organitza la celebració de la Nit Europea de la Recerca a Castelldefels.

COM L’ESCOLA HI PARTICIPA?

Com escola formem part del Projecte Magnet. És per això que, en col·laboració amb el Liceu, participem d’aquesta nit relacionant la ciència amb les arts escèniques.

Organitzarem uns tallers a la Plaça de l’Església i als edificis i carrers del voltant, aquest divendres 30 de setembre des de les 18:00 fins a les 19:30.

L’objectiu dels tallers és gaudir però també aprendre.

Cada taller té una pregunta què s’ha d’investigar.

Els tallers i les seves preguntes són:

• Taller de Circ: Per què cauen els objectes?
  • Taller de Dansa: Un ballarí és un esportista?
  • Taller de Percussió: Una persona sorda pot composar i gaudir de la música?
  • Taller de la llum: Per què hi ha elements que brillen?
  • Taller de música i pintura: La música ens mou?

Us animem a venir a investigar, a aprendre coses noves i a gaudir amb nosaltres.

Serà una experiència única, enriquidora i mooolt divertida!!!!!!!!!!!!

L’article ha estat escrit pels infants de 6è de primària