MARGALLÓ SOLIDARI

L’ALUMNAT DE L’ESCOLA MARGALLÓ CORRERÀ CONTRA LA LEUCÈMIA INFANTIL 2023-24

La Volta al Cole és una carrera solidària que es celebra cada any cents d’escoles i el major moviment de sensibilització en la lluita contra aquests tipus de càncer, el més freqüent en infants.

Aquest anys l’Escola Margalló és una Escola Entrecentmil i és part d’aquest moviment de persones que lluita en contra de la leucèmia infantil.

La data de la carrera/passeig solidari es realitzarà el divendres 20 d’octubre en horari lectiu!

@Unoentrecienmil     #VueltaAlColeUnoentrecienmil

Castelldefels, 27 de setembre de 2023. L’Escola Margalló s’uneix en la lluita contra la leucèmia infantil amb la celebració de La Volta al Cole de la Fundació Unoentrecienmil, que es dedica a impulsar projectes d’investigació per a la cura plena de la leucèmia. Es tracta d’una cursa solidària en la que aquest any es volen batre récords i superar els 2.000.000 euros recaptats.

Aquesta és una ocasió única per a transmetre valors d’empatia i solidaritat als infants des de les escoles. Es tracta d’infants ajudant a infants. D’aquesta manera, tant els petits com les seves famílies s’uneixen a la causa Unoentrecienmil que persegueix la curació plena de la malaltia.

A Espanya es diagnostica un cas diari de leucèmia , que suposa el tipus de càncer més freqüent entre els infants. Una situació difícil i angoixosa per a les famílies , ja que un 20% no aconsegueix superar la malaltia. El propòsit de la fundació és aconseguir la cura del 100% dels infants. I això només es pot aconseguir invertint en investigació.

Donatiu de 2 euros = 8 minuts de investigació

Donatiu de 5 euros= 20 minuts d’investigació

L’Escola i AMPA faran una aportació com a centre perquè tot l’alumnat faci la seva aportació.

Des de l’inici d’aquesta iniciativa, al 2015, la Fundació ha anat afegint Escoles Entrecentmil, en concret ja són més de 3500, moltes d’aquestes repeteixen cada any i suposen un recolzament fonamental en l’impuls dels projectes d’investigació que s’han iniciat.

Aquest any, les famílies també poden participar des de casa seva accedint a través d’un codi QR a la pàgina de la fundació y signant una petició per aconseguir més investigació. I també recollirem donatius al llarg de la setmana del 16 al 20 d’octubre i convidarem a les famílies a participar de la cursa amb tota l’escola.

Per a participar en la Volta al Cole, cada participant rebrà un dorsal i un diploma a canvi d’una donació d’un euro. Les escoles organitzen el recorregut que millor s’adapti a les seves instal·lacions i prèviament es treballa amb l’alumnat a les aules per explicar-lis la importància d’aquesta cursa i el que significa el seu recolzament, com part de sabers transversals de la seva educació. No és competir o guanyar, sino recolzar , córrer, lluitar, aconseguir, superar, motivar, avançar, treballar en equip.

“VUESTRA META ES NUESTRA META”

“LA VOSTRA META ÉS LA NOSTRA META”