Hort Escolar

El projecte d’hort escolar és treballa amb els infants de cicle mitjà, concretament l’alumnat de 4t de primària. En ell, aprenen els noms de les eines de l’hort, les hortalisses de temporada (se’ls explica el concepte) i les classifiquen segons l’època de l’any.  S’encarreguen  de netejar l’hort a  l’inici del curs i treballar-lo amb la col·laboració de dos mestres jubilats de l’escola. Elaboren els cartells dels diferents fruits per tal de identificar-los i  els planten. Segons  la temporada que els ha tocat assistir a l’hort poden ser calçots,bledes, faves, enciams de fulla de roure o de meravella…. Fruits que els mateixos infants recolliran i vendran als membres de la comunitat escolar: pares i mares, mestres i personal no docent.

També elaboren un hort vertical per decorar la classe que després cadascú s’emportarà a casa.

Per  finalitzar, elaboren amb les “tablets” un power point de tot l’aprenentatge que han anat fent al llarg del procés i l’exposen als companys  4t  que continuaran el procés realitzat per aquest primer grup.