Venda de productes: CooVell World Friends

Després de tot un curs treballant amb la cooperativa, els alumnes de 6è per fi han anat a vendre. Les diferents cooperatives de les escoles de Sant Adrià de Besòs, s’han reunit per realitzar els la venda dels seus productes artesans.

Els membres de Coovell World Friends, amb molt nerviosisme i il·lusió, s’han distribuït en grups per repartir la feina i no saturar la parada amb gent. Amb molt de respecte, s’han dirigit als clients que passejaven per la plaça de la Vila per mostrar els productes fabricats. La gent ha respost amb alegria i de mica en mica s’ha venut quasi tot que tenien.

Ara només fa falta posar-nos en contacte amb el Menjador Gregal i fer-los entrega de la nostra aportació per tal que puguin continuar amb la seva gran labor.

Amb els diners restants els diferents membres decidiran en què ho volen gastar.

Felicitem la cooperativa del Cascavell per la seva gran feina. Us deixem un recull d’algunes imatges i un vídeo del gran dia.